ח"כ רגב: "הליכוד לא יכולה להיות 'סל המיחזור' של הפוליטיקה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רגב: "הליכוד לא יכולה להיות 'סל המיחזור' של הפוליטיקה"

    ח"כ מירי רגב במהדורה המרכזית: "יו"ר התנועה ומוסדות הליכוד הם אלה שיקבלו את ההחלטה על השיריונים. הממשלה תיפול עם אורבך או שקד או בלעדיהם. הליכוד לא יכולה להיות סל המיחזור של הפוליטיקה".

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מירי רגב (הליכוד) מתייחסת לביקורת שהשמיע ח"כ מקלב מיהדות התורה על כך שבליכוד "מובילים לבחירות" בכל מחיר. "אני מתפלאת על מקלב, אנחנו אמרנו שכל עוד יש אפשרות להקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו בכנסת הזו ברוך הבא. היה ולא – נלך לבחירות", אומרת רגב בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "כרגע צריך קודם כל להפיל את הממשלה הרעה הזו".

    רגב תקפה: "בנט חוגג שנה ראשונה ובע"ה אחרונה שלו כראש ממשלה – ונסמך כולו על תומכי טרור, על עבאס והמשותפת – עם נזקים כל כך קשים לרוב היהודי בישראל. זו ממשלת פרוטקשן לעבאס, טיבי וזועבי. על כל אצבע הם משלמים שוחד פוליטי".

    היא התייחסה למשבר הקואליציוני סביב ח"כ אורבך: "בסופו של דבר מה שגורם לאנשים לקבל את ההחלטה הסופית זה אידיאולוגיה. אדם עם כיפה על הראש שרואה לאן הגענו עם הממשלה הזו – צריך לעשות את הדבר הנכון. מי שאוהב את המדינה יותר מהאגו שלו הקב"ה יגמול לו".

    היא הוסיפה: "אורבך עשה את הדבר הנכון, הוא אמר בעצמו הניסוי נכשל, אני לא יכול להיות תלוי במשותפת. אבל הגיע הזמן שיפרק את הממשלה, כל יום שעובר זו עוד פגיעה באזרחי ישראל".

    רגב תקפה בחריפות את סגן השר יאיר גולן ברקע דבריו נגד חברי הכנסת של הליכוד: "זה דוחה, בזוי. זה אותו אדם שקרא למתיישבים תתי אדם ולמחנה הימין 'נאצים'. אני מקווה שלא תהיה מופתע כשהמשטרה לא תעשה עם זה כלום ואף אחד בתקשורת לא יזדעזע. אם חלילה זה היה מישהו מהימין – היו כולם פותחים את המהדורות בזעזוע עמוק. אבל כשמדובר בשמאל, זה בסדר. הרי אלה "האנשים הנכונים שבאו מהמקום הנכון".

    ביחס לרפורמת התחבורה הציבורית, אמר שרת התחבורה לשעבר: "זה לא יעבור בשקט, הרפורמה הזו מראה כמה הממשלה מנותקת. אנשים מהשכבות החלשות, מהפריפריה שמשלמים היום 2.5 שקלים, הולכים לשלם 5.5 שקלים. זה לא יעבור".

    בנושא השיריונים לפורשי הקואליציה, קיבלה רגב את דין התנועה: "יש את יו"ר התנועה ומוסדות הליכוד שיקבלו את ההחלטה על השיריונים. הממשלה תיפול עם אורבך או שקד או בלעדיהם". עם זאת, הצהירה: "הליכוד לא יכולה להיות סל המיחזור של הפוליטיקה".



    0 תגובות